Tucker Carlson receives a job offer from Russian state TV after Fox News firing

Daily Report USA

It didn’t take long for Tucker Carlson to land a job offer after losing his primetime slot on the most-watched cable news network in the country. Within hours after Fox News announced that the network agreed to “part ways” with the far-right nationalist pundit on Monday morning, Russian state media personalities and propaganda outlets opened their doors.

RT – the Russian state broadcaster formerly known as Russia Today, which is banned in dozens of countries, inducing across Europe – offered him a platform. “Hey @TuckerCarlson, you can always question more with @RT_com,” the outlet wrote on Twitter.

Vladimir Solovyov, a propagandist whose channels were blocked by YouTube last year for violating the platform’s policies against inciting violence, said he sent an email to Carlson, calling him “the last remaining voice of reason.”

“You have our admiration and support in any endeavor you choose yourself next, be it running for president of the United States (which you should totally do, by the way) or making an independent media project,” Solovyov wrote, according to a screenshot of the message he shared to Telegram on 24 April.

READ MORE  HE’S SHOT: Joe Biden Loses Round Three in His Ongoing Battle with the Stairs (VIDEO)

Follow Our Twitter: CLICK HARE

Join telegram Channel : CLICK HARE

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *